Vi bruker cookies.

Ingen tollavgifter!
Gratis hjemlevering fra kr. 500!

Abonner på hunde- og kattefôr

Er du også lei av å bære på tunge sekker fra matbutikken? Og så dette med å måtte planlegge å dra til dyrebutikken eller veterinæren for å kjøpe fôr... finnes det ingen enklere løsninger? Jo, det gjør det!

På Animail kan du abonnere på hundefôr og kattefôr av høy kvalitet - og få det levert direkte hjem på døren. Du trenger ikke engang å være hjemme for å ta imot bestillingen. Ved å abonnere slipper du å tenke på når det er på tide å kjøpe nytt, og du har alltid godt fôr på lager. Smart, trygt og enkelt. Og vet du hva, Animail har dessuten også veterinærfôr.

Du kan også enkelt legge til produkter som bare skal leveres én gang, sammen med det stående abonnementet ditt.

1. Riktig fôr og størrelse

Velg det fôret som passer akkurat ditt kjæledyrs behov og størrelse. Velg også størrelse på fôrpakken. Hvis du er usikker på noe – kontakt kundestøtten.

2. Velg hyppighet

Vi beregner automatisk hvor ofte kjæledyret ditt bør få leveransen sin, basert på dets vekt og produsentens rasjoneringsanvisninger. Du kan endre intervallet, pause eller stanse abonnementet når du vil.

3. Hjem på døren.

Velg å få pakken levert rett på døren, eller til nærmeste agent. Betalt trygt med faktura eller kort!

Vanlige spørsmål

Kan jeg legge til et ekstra produkt, som bare leveres én gang, i abonnementet mitt?

Ja, det går fint. Logg på Animail, finn produktet du ønsker å kjøpe og klikk på knappen Legg til abonnement. Noter at produktet bare leveres én gang.

Er det dyrere å abonnere enn å kjøpe fôrsekker enkeltvis?

Nei. Det er nøyaktig samme pris som når du kjøper én sekk om gangen. Det tilkommer ingen ekstra omkostninger.

Hvordan betaler jeg for abonnementet mitt?

Du kan selv velge hvordan du vil betale for abonnementet - enten med faktura eller med kort. Det koster ikke noe ekstra og du betaler ikke noe på forskudd.

Er det noen bindingstid?

Nei. Du avslutter abonnementet når du vil. Velg dette under Mine sider eller kontakt oss på kundeservice@animail.no så ordner vi det.

Kan jeg endre abonnementet mitt?

Ja, du kan selv styre abonnementet ditt. Pause, fremskynd eller utsett leveringen din. Du har full kontroll på abonnementet ditt under Mine sider eller du kan kontakte oss på kundeservice@animail.no så hjelper vi deg.

Hvordan vet jeg når kjæledyret mitt bør få fôrleveransen?

Når du oppretter abonnementet ditt, oppgir du vekten til hunden eller katten din, samt hvor stor fôrsekk du ønsker. Basert på produsentens rasjoneringsanvisninger beregnes hyppigheten av leveransene automatisk. Fôret leveres et par dager før den gamle sekken går tom. Du kan når som helst selv endre hyppigheten av fôrleveransene under Mine sider.

Hvor henvender jeg meg hvis jeg har spørsmål om produkter eller om abonnementet mitt?

Still spørsmål om produktene våre til Animails erfarne veterinærer i vår spørsmålsboks. De besvarer alle spørsmål innen fem virkedager.
For andre spørsmål kan du kontakte kundestøtten på e-post, kundeservice@animail.no, eller via telefon, 23 96 25 91.